Gladheid en sneeuw geen probleem voor bezorgers Nieuwe Meerbode

Gladheid en sneeuw geen probleem voor bezorgers Nieuwe Meerbode

De Nieuwe Meerbode, getekend door Rave Neering

UITHOORN  De Nieuwe Meerbode loopt in tegenstelling tot veel andere postbedrijven geen vertraging op met het bezorgen van hun kranten. Het nieuwsblad zet amper extra middelen in dan normaal. 

Heel Nederland is bedekt met een dikke laag sneeuw en dat zorgt voor hinder bij veel mensen.  Op maandag gold een code rood in heel Noord-Holland tot zes uur door het advies van het KNMI. Veel postbedrijven lopen daardoor vertraging op. Dit is niet het geval bij het Uithoorns nieuwsblad de Nieuwe Meerbode“Wij lopen tot op heden gelukkig nog geen vertraging op. Behalve dat een chauffeur een lekke band had, maar dat kan altijd gebeuren”, aldus Marco Zoeteman, woordvoerder van VerspreidNet. Dit bedrijf verzorgt de bezorging van de kranten van de Nieuwe Meerbode. 

“Het is natuurlijk koud en even afzien voor de bezorgers, maar alles gaat nog helemaal goed en er zijn geen extra problemen. Wel hebben we nu twee chauffeurs in de bus in plaats van één. Zo zorgen we ervoor dat alles op tijd binnenkomt bij de bezorgers en dat zij direct aan de slag kunnen, meldt Zoeteman 

De Nieuwe Meerbode heeft chauffeurs die zorgen dat de bezorgers de weekkranten aan huis geleverd krijgen. Deze bezorgers gaan vervolgens op pad met hun vervoer naar keuze om de bewoners van Uithoorn van hun leesvoer te voorzien. De lezer van de Nieuwe Meerbode kan zijn krant op tijd verwachten. Indien dit onverhoopt toch niet gebeurt, is het mogelijk om contact op te nemen met VerspreidNet, zodat de krant nog nabezorgd kan worden.  

Over de auteur

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *