Door publiciteitscampagne meer ‘Stem in de Stad’?

Door publiciteitscampagne meer ‘Stem in de Stad’?

Foto; Anouk von Scheven

HAARLEM – Aanloopcentrum Stem in de Stad, biedt al 25 jaar lang ondersteuning aan mensen op allerlei vlakken. Nu zijn ze druk bezig met een publiciteitscampagne door heel Haarlem om meer naamsbekendheid te krijgen.

25 jaar geleden is de christelijke organisatie opgericht door dominee Jurjen Beumer. Stem in de Stad is een aanloopcentrum middenin het bruisende centrum van Haarlem. De 150 vrijwilligers en 11 mensen in vaste dienst bieden hulp voor iedereen die het nodig heeft en geven ondersteuning aan de mensen die het op andere plekken niet kunnen krijgen.

“Zo zijn we elke dag van de week open, beschikbaar voor mensen zonder papieren, mensen van de straat, eenzame mensen of kwetsbare mensen op alle manieren” vertelt Joost van den Bogert, pastoraal manager. “Stem in de Stad is een plek waar mensen zichzelf kunnen zijn, zonder dat ze zich hoeven aan te passen aan de regels van de maatschappij of aan de druk die wordt gelegd vanuit instanties. Een kopje koffie drinken, je verhaal kwijt kunnen, andere mensen ontmoeten en gewoon een praatje maken. Dat noemen we echt even mens zijn”.

Stem in de Stad is nu bezig met meer naamsbekendheid te krijgen, zo werken ze op dit moment aan een publiciteitscampagne door heel Haarlem. In deze publiciteitscampagne vertellen Haarlemmers over wat ze bij Stem in de Stad ontvangen en wat ze ook weer terug hebben gegeven.

Over de auteur

Anouk von Scheven

Anouk, 18 jaar, woont in de mooie havenstad IJmuiden. Met haar hart op de tong en iets te harde schaterlach probeert ze haar weg te vinden in de journalistieke wereld. "Ik hou eigenlijk niet zo van werken, maar als het me leuk lijkt moet het wel lukken"

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.