Hilversum

Paasmarkt op kinderboerderij De Hertenkamp

Kraampjes van de Paasmarkt

Op 1 april 2024, Paasmaandag, organiseerde de Hilversumse kinderboerderij De Hertenkamp hun jaarlijkse Paasmarkt. Kinderen konden participeren in een puzzeltocht, koe melken, sjoelen, pannenkoeken eten, knutselen en verf spatten. Ook de Paashaas was aanwezig.

Verslaggeefster Noa Eggebeen maakte hier een video reportage over en sprak secretaresse Marijke Koeman en Lionsclub lid Erik van Marle. De video is hieronder te bekijken.

Noa Eggebeen

Ik ben Noa Eggebeen en eerstejaars student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik ben 19 jaar oud en kom oorspronkelijk uit een klein Zeeuws dorpje bij de Belgische grens. Als klein meisje keek ik graag naar programma’s als 3 op Reis. Ik kon dan ook niet wachten om naar de grote stad te verhuizen en de wereld te ontdekken. Nu woon ik op kamers in het mooie Utrecht. Als ik afgestudeerd ben hoop ik onderzoek te gaan doen naar verschillende kwesties die in de wereld spelen en hier een reportage over te maken of meewerken aan een documentaire. Daarnaast ben ik ook dol op reizen. Ik hoop dan ook dat dit later voor mij te combineren valt met een baan in de journalistiek.