Opening ‘Vissie’ in winkelcentrum Carnisse Veste

Opening ‘Vissie’ in winkelcentrum Carnisse Veste

Close up of cooled seafood - trout, sockeye, sea bass, in the market of a fish shop, supermarket, horizontal frame, side view

Wanneer je de passage van het winkelcentrum binnenloopt word je ontvangen door een, toch wat onaangename, vislucht. Het is erg druk voor een donderdagmiddag, en men verzamelt zich al gauw rondom de nieuwe zaak.

De burgermeester opent de winkel, en vanaf dat moment loopt het storm.

De meeste bezoekers van winkelcentrum Carnisse Veste zijn al ruime tijd bekend met het begrip ‘Kippie’. Krijgsman Retail Services (KRS) is het moederbedrijf achter de bestaande winkelketen: Kippie, met inmiddels 58 winkels door heel Nederland. En dus weet iedereen wat ze kunnen verwachten van de nieuwe winkel, met deze keer een andere focus: vis.

Men kijkt nieuwsgierig naar de borden met aanbiedingen en groet elkaar vriendelijk. Voor Barendrechts begrip is dit namelijk een groot ding, en het is te merken dat de mensen enthousiast zijn.

Elke woensdags is er standaard markt op het Van Beuningenhaven plein, het plein waaraan Carnisse Veste is gevestigd. De overheerlijke gebakken vis, en verse haring is al jaren een bekend fenomeen, en dus wordt de nieuwe viswinkel een echte concurrent. Er wordt volop besteld bij Vissie en het is te zien dat mensen het eten op de proef stelt. Nieuwsgierig zijn ze allemaal, maar zijn te ook tevreden?

Na met meerdere consumenten gesproken te hebben is één ding duidelijk, de vis is goedgekeurd. Ook zijn velen te spreken over de klantvriendelijkheid van de werknemers. Drie blonde meisjes staan achter de balie, om alle bezoekers te helpen en een gezellig praatje te maken. De prijs-kwaliteit verhouding vinden de meeste acceptabel, ook al vinden veel jongeren dat het wel wat goedkoper mag.

Over de auteur

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *