{"id":5489,"date":"2022-11-09T04:28:02","date_gmt":"2022-11-09T03:28:02","guid":{"rendered":"https:\/\/svjmedia.nl\/specialisaties\/?p=5489"},"modified":"2022-11-09T04:28:02","modified_gmt":"2022-11-09T03:28:02","slug":"de-museumsector-kan-zich-klaarmaken-voor-een-zware-tijd","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/svjmedia.nl\/specialisaties\/5489\/de-museumsector-kan-zich-klaarmaken-voor-een-zware-tijd\/","title":{"rendered":"De museumsector kan zich klaarmaken voor een zware tijd"},"content":{"rendered":"

De culturele sector is ongetwijfeld een van de sectoren die met de horeca het hardst is geraakt door de coronacrisis. Musea, optredens, uitgaan het lag allemaal stil. Waar museumbezoek in 2019 juist het hoogste ooit was, zag het er afgelopen 2 jaar wat minder uit. Hoe hebben tekenen de afgelopen coronajaren de museum business voor de komende jaren.<\/em><\/strong><\/p>\n