Mijn naam is Steven Driessen en 23 jaar geleden werd ik geboren in Leidschendam-Voorburg. Als journalist heb ik een voorkeur voor de sportjournalistiek. Met name voetbal en vechtsporten trekken al sinds jong af aan mijn interesse, waardoor ik door de jaren heen de nodige kennis en expertise op deze gebieden heb opgebouwd.

Toen ik vijf jaar geleden met mijn middelbare school diploma op zak een studie moest kiezen, lag mijn voorkeur al snel bij de opleiding Journalistiek. Na een tussenjaar pakte ik vol goede moed de trein naar Utrecht en kon mijn journalistieke reis beginnen. Tijdens de opleiding heb ik geleerd wat het vak van een journalist inhoudt en heb ik mij ontwikkeld op diverse vlakken. Schrijven, interviewen, filmen, monteren; vrijwel alle onderdelen van het brede arbeidsveld kwamen voorbij. Tijdens mijn minor in Engeland en mijn stage bij Blue Circle kon ik mij bovendien expliciet richten op mijn passie voor de sportjournalistiek.