Ga naar de inhoud
Geen resultaten
  • Biografie
  • CBS podcast socials en mediastrategie
  • Dossier Afstuderen
    • Opdrachtgever: Centraal Bureau voor Statistiek
    • Podcast: Familie zoals het echt is
    • Praktijkgericht onderzoek: Hoe berichten journalisten over donorkinderen, (wens)ouders en donoren in Nederlandse kranten (2015–2025)?
  • Haarlem105
  • Home
  • Mediastrategie: Familie zoals het echt is
  • Onderzoek: Familie zoals het echt is
  • Podcast – Alles telt: Jongeren op de arbeidsmarkt
  • Portfolio Slow
    • Achtergrondverhaal
    • Multimediaal Verhaal
    • Reportage
  • Praktijkgericht onderzoek: resultaten + onderbouwing
  • Verslag markt verkennen
Joëlle de Boer
  • Home
  • Biografie
  • Artikelen
    • Leerjaar 1: Portfolio tekst
    • Leerjaar 1: Portfolio tekst & beeld
    • Leerjaar 2: Portfolio GO
    • Leerjaar 2: Portfolio Slow
    • Leerjaar 3: Kunst, Cultuur en Lifestyle
  • Dossier Afstuderen
    • Opdrachtgever: Centraal Bureau voor Statistiek
      • Podcast – Alles telt: Jongeren op de arbeidsmarkt
      • CBS podcast socials en mediastrategie
    • Praktijkgericht onderzoek: Hoe berichten journalisten over donorkinderen, (wens)ouders en donoren in Nederlandse kranten (2015–2025)?
      • Praktijkgericht onderzoek: resultaten + onderbouwing
      • Kort nieuwsbericht: Beeldvorming rond donorconceptie: tien jaar journalistiek onder de loep
    • Podcast: Familie zoals het echt is
      • Familie zoals het echt is: podcast afleveringen + artikelen
      • Instagram pagina: Familie zoals het echt is
      • Mediastrategie: Familie zoals het echt is
      • Onderzoek: Familie zoals het echt is
      • Kort nieuwsbericht: Joëlle (25) lanceert podcast Familie zoals het echt is: ‘Elke familie draagt verhalen met zich mee’
  • Persoonlijke verhalen
Joëlle de Boer
Copyright © 2025 - WordPress thema door CreativeThemes
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.