(Web) redacteuren / content creators / moderators

Mail Maaike, als je durft.

De ADF stichting is de landelijke patiëntenorganisatie van mensen met angst- en dwangklachten. In onze communicatie maken we angst bespreekbaar. De websites zijn vaak de eerste ingang richting hulp voor mensen die kampen met grote angst- en dwangproblemen. Ons magazine Vizier geeft verdieping en is bekroond tot Beste patiëntenmagazine van een vrijwilligersorganisatie.

Voor het magazine, de websites en de social media kanalen zoeken wij redacteuren, content creators en moderators. Betrokkenheid bij het onderwerp helpt, maar is zeker niet noodzakelijk. Wij staan open voor jouw professionele, objectieve en creatieve inbreng.

Wie ben jij?

• Je kunt zelfstandig werken en vindt het leuk om je professionele inbreng te geven
  • Je weet uit ervaring wat angst is, of bent bereid je er in te verdiepen

Wat kan je doen?

• Teksten maken voor de websites: nieuwsitems, interviews, etc.
  • Content maken voor Facebook en LinkedIn
  • Moderation op Facebook: toejuichen, informeren, doorverwijzen

What’s in it for you?

• Veelzijdige werkervaring in een boeiende sector
  • Flexibiliteit: Je werkt op het kantoor in Driebergen, of vanuit huis. Werktijden in overleg.
  • En natuurlijk worden je onkosten vergoed.

Interesse? Mail Maaike: coordinator@adfstichting.nl

www.adfstichting.nl