Binnenland

Buitenland

De kracht van cheerleading: van langs de lijn tot cultuurfenomeen

Cheerleading is veel meer dan pompons en juichen vanaf de zijlijn—het is een indrukwekkende mix van kracht, acrobatiek en doorzettingsvermogen. Wat ooit begon als een bijrol tijdens sportwedstrijden, is uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. In Amerika is het een cultureel icoon geworden, waar het niet alleen draait om sportieve prestaties, maar ook om teamwork, trots en passie. Van high school velden tot nationale kampioenschappen en virale video’s op TikTok: cheerleading blijft fascineren en inspireert.

De kracht van cheerleading: van langs de lijn tot cultuurfenomeen

Politiek