Gezocht: schrijftalenten met groen en sociaal hart

Ben jij: sociaal en geëngageerd? Geïnteresseerd in onderwerpen als duurzaamheid, (sociale) rechtvaardigheid, cultuur en buitensport?

Nivon Natuurvrienden zoekt voor haar blad Toorts regelmatig studenten die schrijfervaring willen opdoen. Nivon is een open, eigenwijze, ruimdenkende vereniging waarin mensen met en voor elkaar werken aan een eerlijke, duurzame samenleving. Al 95 jaar verenigt Nivon mensen met een groen en sociaal hart. Dit doen we met duizenden vrijwilligers die zich dagelijks inzetten voor de organisatie.

Nivon biedt jou: veel vrijheid en ruimte voor eigen inbreng; een podium van 25.000 lezers (of eigenlijk meer, omdat elke editie door +1 persoon wordt gelezen); veel voldoening; professionele begeleiding; ruime kansen om te leren en je te ontwikkelen. Je kunt oefenen met het schrijven van reportages, interviews, recensies, achtergrondverhalen, portretten en nieuws, maar ook met webredactie en fotografie.

Praktisch: de Toorts verschijnt eens per kwartaal. Het werk kun je thuis doen, of op ons kleine Landelijk Bureau in Amsterdam. De hoeveelheid werk kun je zelf invullen, afhankelijk van tijd en interesse. Reis- en andere onkosten worden vergoed.

Voor meer info: nivon.nl / nivonjong.nl

Het blad dat we maken kun je hier inzien.

Vragen? Meer weten? Interesse? Neem even contact op met:

Hester Schaaf (eindredactie)

M: redactie@nivon.nl