Filmer voor wervende promo die echt impact gaat maken

Vriendschappen; de één die heeft er velen, de ander is heel gelukkig met één. Een vriend(in) kan je geluksmomentjes bezorgen, je kunt je interesses delen en het geeft waarde aan je identiteit en zelfvertrouwen. Een goede vriendschap is dus behoorlijk waardevol. Het geeft je het gevoel dat je niet alleen bent.

Een vriendschap aangaan is lang niet voor iedereen even gemakkelijk. 2 miljoen mensen in Nederland leven met een beperking. Echter is een beperking niet altijd direct zichtbaar, zoals bij mensen met een (licht) verstandelijke beperking of autisme. Of merkt iemand met een lichamelijke beperking dat een ander er vanuit gaat dat je minder kan.

Bij Stichting Philia werken wij al vele jaren met de doelgroep die tussen ‘wal en schip’ valt. Ze kunnen heel veel zelfstandig, maar zijn door hun beperking vaak onzeker en vinden het lastig om contacten te leggen. Het gevolg hiervan: eenzaamheid.
Met het project www.OogvoorVriendschap.nl brengen wij mensen met elkaar en tijdens deze coronacrisis doen we dit via onze online community en super gezellige online evenementen zoals pubquizen, borrels, speeddaten etc..

Ondanks dat er heel veen eenzaamheid is onder onze doelgroep vinden ze het spannend om de eerste stap te zetten. Ben jij die creatieveling die een uitnodigende promo wil maken waar mensen enthousiast van worden? Bijvoorbeeld een animatie of een filmpje met korte interviews van leden. Maak jij dit communicatiemiddel voor ons? We horen graag welke vorm je adviseert. Het advies en de uitvoering kunnen eventueel gesplitst worden.
Wij zijn een klein en gezellig team en geven we je de ruimte om met ons mee te denken en jezelf te ontplooien. Sturing en feedback ontvang je van de projectleider. Maar let op, er wordt veel zelfstandigheid, initiatief en daadkracht van je gevraagd.

Heb jij een vlotte pen, maak je lekkere foto’s en filmpjes, ben je een social media monster en klaar om ervaring op te doen met all-round communicatie? Grijp dan je kans, en kom het Unikwartier-team versterken!

Per wanneer? Direct!
Maak je filmpjes die echt impact maken? Spreekt onze missie jou aan? Bel Vincent van Munster op 0614470977 of stuur een mail naar vincent@stichtingphilia.nl.