Gezocht: communicatietalent met Oog voor Vriendschap

Wat een feest, wij mochten met ons project www.OogvoorVriendschap.nl de laatste coronamaanden meer dan 50 online events organiseren …. en wel met een hele bijzondere groep mensen! Deze groep kampte tot voor kort met regelmatige gevoelens van eenzaamheid. Doordat ze leven met Autisme, NAH of een licht verstandelijke beperking was het aangaan van sociale contacten vaak moeizaam of heel erg spannend. Sinds enkele maanden zijn ze vaker bij online evenementen van Stichting Philia geweest en wat denk je? Inmiddels spreken ze elkaar wekelijks, zijn sommige al bij elkaar op de koffie geweest en kunnen ze niet wachten om in groepsverband met elkaar af te spreken als de maatregelen dit weer toe laten.

Maar helaas weet nog niet iedereen uit de doelgroep ons (en elkaar) te vinden. Wil jij helpen met deze match te maken? Samen impact maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je werkt samen in een team. Er is veel ruimte voor eigen invulling en creativiteit. Er is ook op dit moment al veel werk te doen:

• Social media: Het actueel houden van onze pagina’s op Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ en YouTube en eventueel het starten van een Instagram account
  • Persvoorlichting
  • Bedenken van / meedenken over marketing- & PR-campagnes
  • Inkoop, productie en distributie van communicatiemiddelen
  • Uitvoeren van marketingcampagnes zoals bijv. advertentiecampagnes en het maken/bewaken van bijbehorende projectplanningen en rapportages
  • Huisstijl management

Sturing en feedback ontvang je van de projectleider. Maar let op, er wordt veel zelfstandigheid, initiatief en daadkracht van je gevraagd.

Heb jij een vlotte pen, maak je lekkere foto’s en filmpjes, ben je een social media monster en klaar om ervaring op te doen met all-round communicatie? Grijp dan je kans, en kom het Unikwartier-team versterken!

Per wanneer? Direct!

Ben je een social media tijger en maak je filmpjes die mensen over de streep trekt? Spreekt onze missie jou aan en wil jij samen impact maken?  Bel Vincent van Munster op 0614470977 of stuur een mail naar vincent@stichtingphilia.nl.