Gezocht: Basketball sportspeaker tijdens eredivisiewedstrijden en contentmaker

Basketball Club Utrecht Cangeroes heeft bijna 500 leden. Wekelijks zijn 38 teams actief. Van de allerjongsten bij de Wallabies tot de senioren dames op eredivisieniveau (WBL). En alles daartussenin. Sporthal Lunetten hebben we zelf in beheer en is een fijne plek voor al onze leden en bezoekers. We runnen de sporthal en de club met vrijwilligers.

Het Dames eredivisie team zoekt een speaker voor de thuiswedstrijden. Live commentaar geven in de zaal. Dat geeft een positieve aanmoediging voor het team en het publiek. Gemiddeld zijn er 2 thuis wedstrijden per maand in het weekend, gedurende de periode oktober tot april. We zenden de wedstrijden ook uit via een livestream op het YouTube kanaal van BC Utrecht Cangeroes.

Voor de zichtbaarheid van de hele basketballclub en het dames eredivisieteam specifiek zoeken we ook een contentmaker die met vaste regelmaat teksten en beeld maakt over het team of een speler voor onze website en social media-kanalen. We zijn actief op Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en YouTube.

Ben jij die enthousiaste speaker en/of de sportieve contentmaker, neem dan contact op. Het is leuk en handig als je een link hebt met of verstand hebt van basketball.

Onze vrijwilligersstaf heeft een breed netwerk in Utrecht en in het bedrijfsleven. Dat kan wellicht ook van pas komen voor je CV of ambities. Contact met onze sponsoren krijg je er ook gratis bij.

Vergoeding is bespreekbaar, maar zien we het liefste in de vorm van een wederdienst.

Heb je interesse? Schrijf dan een korte motivatie aangevuld met je vaardigheden. Aan: voorzitter@utrechttopsport.com & communicatie@utrechtcangeroes.nl Of neem contact op met Bernd Visser (06 1218 1961)

www.utrechtcangeroes.nl