Schrijftalent gezocht voor ApneuMagazine

ApneuMagazine is het blad van de ApneuVereniging, een patiëntenvereniging die drijft op vrijwilligers. Het magazine verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 12.000. Elk blad omvat 52 tot 56 pagina’s. Lezers zijn met name mensen met apneu en hun partners. Daarnaast wordt het blad gelezen door (slaap)zorgverleners, leveranciers van apneuhulpmiddelen en zorgverzekeraars.

Wij zoeken iemand die:

• Aanwezig wil zijn bij de redactievergadering en mee wil denken en praten over onderwerpen voor artikelen.
  • Bereid is zich te verdiepen in zaken die leven bij mensen met Apneu en hun partners.
  • Voor elke editie een aantal artikelen wil schrijven. Het kan daarbij gaan om een interview, maar bijvoorbeeld ook een pagina met nieuwtjes.

Helaas is er geen budget voor deze opdracht, wel kunnen de onkosten worden vergoed.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met hoofdredacteur Marijke Kolk: info@marijkekolk.nl of via 06- 18 29 22 37.