Achter de Geraniums zoekt videomakers

Wij van Stichting Achter de Geraniums zijn op zoek naar enthousiaste studenten journalistiek die het leuk vinden om eens in de zoveel tijd een video op te nemen! Het idee achter de stichting is om Utrechtse ouderen in het zonnetje te zetten en hen te laten vertellen over hun bijzondere hobby, indrukwekkende levensverhaal of grote passie.

Dus lijkt het jou leuk om met ouderen in gesprek te gaan en wil jij meer ervaring opdoen in de journalistiek? Dan is dit misschien wel iets voor jou! Meld je hieronder aan!

Vrijwilligers hebben nog geen video-ervaring nodig, al is dat natuurlijk wel een voordeel. Als je met ons meedoet werk je op vrijwillige basis. Als bedankje krijg je van ons een unieke Achter-de-Geraniums-mok. En je krijgt een Podium cadeaukaart, die je kunt gebruiken voor allerlei exposities en theatervoorstellingen!

Wat ga je doen:

• In gesprek gaan met ouderen
    • Soms gaan we op koffieochtend of houden we fysieke voorgesprekken
  • Op pad in Utrecht en video’s maken
    • Interviewen, filmen, en monteren
  • Achteraf de video laten zien aan de oudere met wie je hebt gewerkt

Wat heb je eraan:

• Journalistieke ervaring als interviewer en videomaker
  • Je werkt in een leuk en enthousiast team!
  • Een unieke Achter-de-Geraniums-mok en een Podium cadeaukaart đŸ˜‰

Check onze website voor meer informatie: https://www.achterdegeraniums.eu/

Interesse?

Om je aan te melden of voor overige vragen kun je contact opnemen door een mailtje te sturen naar: info@achterdegeraniums.eu