Amersfoort

Selecteer Pagina

Wandelen bij 32 graden: ‘Het is geen wedstrijd, het is gewoon lekker genieten’

Wandelen bij 32 graden: ‘Het is geen wedstrijd, het is gewoon lekker genieten’

bron: David Zwart

AMERSFOORT – Terwijl de thermometer richting de 32 graden kroop, trokken vrijdag negentien juni 1400 wandelaars de routes in van de Amersfoortse Tweedaagse. De 75e editie van de twee daagse wandeltocht stond dit jaar in het teken van de hitte. De organisatie greep van tevoren in: routes werden ingekort en deelnemers mochten anderhalf uur eerder starten. Toch moest al vroeg in de ochtend een wandelaar worden opgevangen bij een rustpunt met een hartslag van 180. SVJ Media Amersfoort was erbij.

Over de auteur

David Zwart

Mijn naam David Zwart en ik ben negentien jaar oud, kom uit Koog aan de Zaan en ben student journalistiek op de Hogeschool Utrecht. Hiervoor heb ik de opleiding mbo 4, media en redactie op het ROC van Amsterdam gevolgd. Daarnaast heb ik stagegelopen bij het AD Utrechts Nieuwsblad en 1Amstelveen. Ook heb ik leerwerk-trajecten doorlopen bij o.a. AT5 Vanaf januari tot juni werk ik aan de wekelijkse nieuwsproductie in Amersfoort Graag ontvang ik tips en informatie! Ik ben te bereiken via mijn mailadres. E-mail: davidzwart998@gmail.com