Tv maken in Utrecht: U in de Wijk

Ervaring opdoen bij een lokale omroep? Het Utrechtse lokale tv-station U in de Wijk
zoekt vrijwilligers voor diverse journalistieke functies. Denk aan verslaggeving voor televisie, eindredactie, webredactie enz. Je wordt begeleid door ervaren journalisten als Peter Gielissen (documentairemaker, eerder oa eindredacteur Klokhuis en NOS).
Bij U in de Wijk laten bewoners van de Utrechtse wijken Kaneleneiland, Leidsche Rijn, Vleuten-De Meern, Haarzuilens, Ondiep, Overvecht en Zuilen het échte gezicht van hun wijk zien.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Peter Gielissen (mail hem oppegi@xs4all.nl of app 0647140457)

Datum/Periode: vanaf nu
Vergoeding: vrijwillig
Contactgegevens opdrachtgever: U in de Wijk, Peter Gielissen oppegi@xs4all.nl en 0647140457