Ouderen van Stichting met je Hart vieren vrolijk kerst met studenten

UTRECHT- De feestdagen, voor  bijna iedereen een periode die je met je familie deelt. Voor velen ouderen in Nederland is dit niet altijd zo, sommigen zijn vaak alleen. Stichting met je hart, een organisatie dat eenzaamheid bij ouderen probeert te verminderen, organiseerde samen met de studenten van Stichting ‘t sticht een kerstmiddag. ‘t Sticht is een stichting opgericht studentenvereniging UVSV/NVVSU, zij zetten zicht in voor kwetsbare groepen in de Domstad waaronder eenzame ouderen. In de video hieronder spreek ik met de coördinator van stichting met je hart, een lid van ‘T sticht en een van de ouderen die aanwezig was.

http://

Jainnalie Rojer

Hallo (zingend), ik ben Jainnalie Rojer. Ik ben 17 jaar oud en ik woon in Rotterdam, specifiek waar zeg ik niet want dat is privacy schending. Ik ben 2021 begonnen met de opleiding Journalistiek aan Hogeschool Utrecht. Mijn liefde voor boeken en schrijven zijn ook wel de twee grootste redenen waarom ik voor deze studie heb gekozen. Als kind was ik echt een leesgek. Ik las van alles, van boeken en kranten tot verpakkingen van wc-papier. Verder ben ik een grote fan van detective shows en alle genres muziek. Dus als je ooit een moord pleegt, weet ik je te vinden.