De rellen van het WK

Lombok – Het WK is druk aan de gang. De hele week zijn verschillende voetbalwedstrijden te zien, de teams strijden voor een plek in de finale. Dit WK is het team van Marokko de onverwachte overwinnaar. Door de Marokkanen wordt elke overwinning dan ook groots gevierd , er ontstaan zelfs rellen.

Vandaag is de wedstrijd Marokko tegen Frankrijk. Wie gaat er winnen? En hoe zal de situatie op straat zijn na een verlies?

Audio gemaakt door: Loekie Pruijn

Loekie Pruijn

Ik ben Loekie Pruijn (2003) en ik ben 1e jaars student journalistiek aan de hogeschool van Utrecht. Ik kom oorspronkelijk uit Bussum, maar woon nu in Utrecht. Ik ben heel enthousiast, open en nooit bang om iets te vragen hierdoor past de opleiding Journalistiek erg goed bij mij, naast dat ik een grote passie voor schrijven heb natuurlijk. Ik wil eerst alle aspecten van journalistiek ontdekken voor dat ik kan bepalen welke richting ik later op wil gaan.