Amersfoort

Selecteer Pagina

Bever toont kracht binnen de Inretail competitie

Bever toont kracht binnen de Inretail competitie

Foto van Bever in Amersfoort

Bever staat stevig in zijn schoenen als het neer komt op competitie. Het Amersfoortse Bever filiaal staat inmiddels tweede binnen de sport en outdoor sectie. Binnen de diverse winkels stijgt de Amersfoortse bever rap.

De liefde voor outdoor sporten brengt het bever team samen, verteld Helene. Helene is medewerker binnen het Amersfoortse bever filiaal. Zo vertelt ze dat humor op plek 1 staat binnen het team, wat de sfeer dan ook meteen positief laat aanvoelen. “Je koopt hier kwaliteit en service,” vertelt Helene enthousiast. “Duurzaamheid staat voorop, en dat onderscheidt De Bever van andere winkels.” De betrokkenheid bij recycling en het aanbieden van duurzame oplossingen maakt de Amersfoortse Bever tot een pionier in de retail. Toch liggen er nog kansen om verder te groeien en meer bekendheid te krijgen, bijvoorbeeld door deelname aan verkiezingen of andere campagnes. Eén ding is zeker: met hun unieke aanpak maakt De Bever een positieve indruk die blijft hangen. De medewerkers waren allemaal verrast toen ze hoorde dat ze genomineerd waren en hopen uiteindelijk de winst te mogen ontvangen.

Verslaggever Keith Königel ging in gesprek met manager Dennis Drenth over de nominatie voor “Leukste Winkel van Nederland”

 

Over de auteur

Bo Brul

Bo Brul (2006) student School voor Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Als kind was ik altijd super enthousiast en nieuwsgierig, en dat ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds. Mijn Interesses liggen voornamelijk in reizen, nieuwe mensen en culturen leren kennen. Dit neem ik mee als uitgangspunt voor mijn opleiding. Oorlogscorrespondentie lijkt mij dan ook enorm interessant, aangezien ik het van belang vind dat de verhalen van mensen die niet gehoord kunnen worden toch aan het licht komen.