Biltse Nieuwe

Selecteer Pagina

Gevulde winkelwagen alweer duurder

Gevulde winkelwagen alweer duurder

Photo by Tara Clark

Uit onderzoek van consumentenorganisatie Testaankoop blijkt dat boodschappen voor de vijfde maand op rij duurder zijn geworden. Wat zeggen onze boodschappen over ons? In deze audioreportage loopt Thimo van Weelden mee met Marieke Molenaar, die haar wekelijkse boodschappen doet. Wat koopt ze, waarom en wat valt op tijdens het doen van de boodschappen?

Over de auteur

Thimo van Weelden

Ik ben Thimo van Weelden (hij/hem), 23 jaar en woon in Uitgeest. Als eerstejaars student journalistiek heb ik een grote interesse in maatschappelijke thema's, variƫrend van inclusie tot duurzaamheid. Ik vind het belangrijk om kritisch te zijn op grote organisaties en hun invloed op de samenleving, en streef ernaar om complexe onderwerpen op een toegankelijke en begrijpelijke manier over te brengen. Door mijn journalistieke werk wil ik mensen aan het denken zetten en een bijdrage leveren aan een eerlijkere en transparantere wereld.