Leidsche Rijn

Selecteer Pagina

Nieuwe challenge bij Kwalitaria trekt meer bezoekers

Nieuwe challenge bij Kwalitaria trekt meer bezoekers

Leidsche Rijn – Kwalitaria Leidsche Rijn heeft een nieuwe challenge geïntroduceerd: Klanten kunnen proberen om precies bij 10 seconden op de rode knop te drukken. Als dat lukt, krijgen ze het volledige aankoopbedrag terug. Je moet goed opletten, want je hebt maar één kans. Hoe het idee tot stand is gekomen en wat de klanten ervan vinden, zie je hieronder in de reportage:

 

Over de auteur

Colin van Leeuwen

Mijn naam is Colin van Leeuwen (2003). Ik volg de opleiding Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Waarom ik voor deze opleiding heb ik gekozen is, omdat ik stage heb gelopen bij een lokale omroep. Waar ik heb mogen verslaggeven en presenteren. Na deze opleiding zou ik graag verslaggever willen worden en een eigen programma willen presenteren op de NPO.