Gemeente ‘s-Hertogenbosch heeft het parkeer beleid in de stad gedigitaliseerd, maar de uitvoering van het nieuwe beleid levert thuiszorg medewerkers in S’Hertogenbosch problemen op. De papieren gele kaartjes waarmee bezoekers van mensen die in betaald parkeer zones woonden gratis konden parkeren zijn niet meer gelig. Thuis zorg medewerkers kunnen nu bij hun klanten parkeren door zich online via de gemeente aan te melden, via de bezoekers regeling. Dit klinkt makkelijk maar dit is in de praktijk vaak niet het geval. Om te kunnen parkeren via de bezoekers regeling moet de eigenaar van het huis, dus de cliënten waar thuiszorg medewerkers hulp aan verlenen een bezoekersregeling aanvragen. Vervolgens moet deze worden toegewezen en moet er door de cliënten saldo worden opgeladen zodat de thuiszorg medewerker zich kosteloos kan aanmelden. De mensen die hulpbehoevend zijn en waar de thuis zorg het meeste naartoe gaat om hulp te verlenen, zijn vaak oude mensen of mensen die in een mindere fysieke en mentale staat zijn. Hierdoor zijn veel mensen niet in de mogelijkheid om deze bezoekersregeling aan te vragen of hebben er te weinig kennis over. De tijdsdruk waaronder de thuiszorg werkt is erg hoog en door het gedoe rondom het parkeren gaat er kostbare tijd verloren, ook krijgen verpleegkundigen boetes voor verkeerd parkeren op hun deurmat doordat zaken niet goed zijn geregeld. Sommige verpleegkundige kiezen er zelfs voor om geen risico meer te nemen en betaald te parkeren.