Quintus en SEW doen niet voor elkaar onder in eerste finale wedstrijd

7 meter voor SEW tegen Quintus

De finale halen dat was het eerste doel voor Kari samen met Quintus DA1 dit seizoen. Dit doel hebben ze inmiddels behaald. De DA1 kan voor de tweede keer op rij kampioen van de landelijke jeugddivisie worden. Zaterdag 13 mei is de eerste van twee belangrijke wedstrijden voor Quintus. De finale bestaat namelijk uit een tweeluik. De tweede wedstrijd wordt gespeeld op 21 mei. De tegenstander voor deze wedstrijden is SEW. Om in de finale te komen, hebben de dames een prachtig seizoen neergezet: ongeslagen in de competitie en later ook ongeslagen in de kampioenspoule.

Om ongeslagen te blijven en een eerste stap te zetten richting de titel, zal Quintus zaterdag 13 mei uit moeten winnen bij SEW in Wognum.