Eigenaar restaurant Levantine over de Rellen na WK

Foto: Vitalina - Voorbeeld van een rel

Tekst: Jochem van Velzen

LOMBOK – Afgelopen week zijn er na de wedstrijd tussen Marokko en Frankijk rellen uitgebroken op het moskeeplein in lombok. De wedstrijd eindige met 2-0 voor Frankrijk en daar waren de supporters van Marokko niet zo blij mee.

Er was gevochten en er is vervolgens vuurwerk gegooid naar de politie. Het restaurant Levantine, wat aan het moskeeplein ligt, was nog open toen de rellen uitbraken. De eigenaar was op de hoogte van wat er gebeurde, maar bleek niet geschrokken te zijn van het ongeval.

Audio: Jochem van Velzen

Jochem van Velzen

Ik ben Jochem van Velzen, ben 21 jaar oud. Ik woon nog in Roosendaal. Ik ben nieuwsgierig en ontdek graag nieuwe dingen. Als ik later klaar ben met de studie wil ik graag iets doen in de radio of muziek wereld, maar voorlopig houd ik me nog even bezig met het afronden van de studie Journalistiek.