WOERDEN – Op Tweede Pinksterdag stappen fietsers op hun fietsen tijdens de jaarlijkse Fietsdag in Harmelen. Bij de Sint-Bavokerk kunnen deelnemers kiezen uit een route van 20 of 40 kilometer door het Groene Hart. Na de inspanning is er ook tijd voor gezelligheid en een drankje. Verslaggeefster Puk de Wit sprak met Stefan van Kuijk over de dag.
Fietsdag in Harmelen, samen op pad