Zeist

Kattenopvang Stichting Jasmijn zit steeds voller

Een van de katten in de opvang.

Kattenopvang Stichting Jasmijn vangt katten op uit de regio en geeft intensieve zorg aan de beestjes. Maar dat gaat niet zo maar. Mede-oprichtster Anna-Maria Lenarduzzi verteld over de toestroom van katten, de relatie tot corona en hoe ze soms 24/7 in de weer is.

Anna-Maria Lenarduzzi beantwoordt als eerst de vraag hoe ze de kattenopvang gestart is en of het haar voltijdse baan is.

Juno Smit

Juno Smit (2005) is eerstejaars student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Zij koos voor deze studie omdat ze altijd al nieuwsgierig is geweest en graag nieuwe meningen leert kennen. Haar ambitie is om later te werken in de kunst & culturele journalistiek. Juno heeft in 2020 meegewerkt aan de 4 & 5 mei Overvecht podcast, waarin ouderen uit Utrecht over de Tweede Wereldoorlog vertellen. Juno komt uit Houten.