Zeist

SV Phoenix bestaat 140 jaar!

SV Phoenix bestaat 140 jaar!Score 0 %Score 0 %

ZEIST- Van 10 tot 20 oktober viert de Phoenix Hockeyclub in Zeist haar 140 jaar jubileum. Dit evenement staat open voor alle leden, oud-leden en supporters van de club en belooft een feestelijke week te worden.

Het jubileum staat in het teken van ‘The Legends Parade’,  dit weerspiegelt volgens SV Phoenix  het nauwe verwantschap onder de leden. “Phoenix is meer dan een hockeyclub, het is een familie waar iedereen een rol speelt”, aldus de organisatie.

Tijdens de lustrumweek zijn er verschillende activiteiten gepland. De eerste festiviteit begint donderdag 10 oktober met een openingsborrel voor oud-leden. Een belangrijk onderdeel van de week is het ‘Lustrum-feest’ op zaterdag 12 oktober waar een verrassingsband zal optreden. Op donderdag 17 oktober wordt er een bingo avond gehouden met als host Carola Kraai. De week wordt afgesloten op zaterdagmiddag 19 oktober met een finaleparade waar live muziek zal worden gespeeld met allerlei hapjes en activiteiten voor kinderen.

De kaartverkoop voor het Lustrum is inmiddels van start gegaan.

Beoordeling

SV Phoenix bestaat 140 jaar!