Uitgelichte berichten

Laatste

Buurtcentrum Het Zand opent haar deuren tijdens open dag

Op 11 februari 2024 vond in buurtcentrum Het Zand te Utrecht een succesvolle open dag plaats. Buurtbewoners maakten kennis met diverse activiteiten en genoten van culturele gerechten en optredens, waaronder een zangkoor. Het centrum ondersteunt lokale initiatieven en werkt samen met partners zoals Cultuur 19 om de gemeenschap te versterken en te laten groeien.

Tot op de bodem met Joost Visser

Blik op de bodem is een bijeenkomst die wordt georganiseerd door Jonge Honden. Joost Visser (48) is een van de vele aanwezige bij deze bijeenkomst. Joost Visser werkt bij de gemeente Utrecht als beleidsadviseur voor bodem en ondergrond.

Vleuten- De Meern koploper horizontale fraude

De wijk Vleuten- De Meern is in 2022 statistisch gezien op meerdere vlakken een uitschieter binnen de tien Utrechtse wijken. Het heeft de meeste inwoners en het is de enige wijk waarin bijna de helft van de bevolking ouder dan 45 jaar is. Wat echter het meest opvalt is de exceptionele hoeveelheid aan delicten die vallen onder de categorie horizontale fraude.

Damavond in buurtcentrum De Pijler: ‘Ik moet mijn best doen vandaag’

In buurtcentrum De Pijler in Utrecht werden op woensdagavond 3 april wedstrijden gespeeld voor het provinciale damtoernooi van de provincie Utrecht. Voor Arne David van Mourik was het een spannende avond, want op dat moment stond hij niet op de eerste plaats in het klassement van het toernooi. Echter, als hij zou winnen en zijn concurrenten zouden verliezen of gelijkspelen, maakte hij die avond nog kans om zichzelf tot kampioen te kronen van de provinciale kampioenschappen. ‘Het wordt erg spannend en ik moet mijn best doen vandaag dan maak ik nog kans op de koppositie’, aldus Damfanaat Arne.

Bezig met laden