CULEMBORG – Op vrijdag 12 juni was de feestelijke opening voor het nieuwe skatepark, waar Culemborgse jongeren zelf aan mee werkten. Jongerenwerker bij ElkWelzijn Phillipe de Kok begeleidde het traject van begin tot het eind. Pepijn Giero was een van de jongeren die het idee bedachten.
In de reportage hieronder vertellen zij meer over het proces en de feestelijke opening.
