Taste of Italy – a story about Carmen

De Italiaanse Carmen Verzi (51) is op haar 30e voor de liefde verhuisd naar Nederland. Sindsdien woont ze samen met haar man en zoontje in Rotterdam. Hier is ze ‘The Italian Kitchen Club’ gestart, om haar passie voor de Italiaanse keuken te delen met de rest van Nederland.

Voor een club diner nodigt Carmen 12 leden uit om te komen eten. Deze leden kennen elkaar niet maar hebben één ding gemeen, ze willen een gezellige en Italiaanse avond. Het club diner is gebaseerd op een Italiaanse lunch aan een lange traditionele tafel. De recepten van de gerechten heeft Carmen van haar moeder en oma geleerd. Tijdens het diner krijgen de gasten de kans om een kijkje te nemen in de keuken. Zo leren ze meer over de cultuur en de afkomst van het gerecht. Het club diner is de manier om een avondje in Italië door te brengen zonder op het vliegtuig te stappen.

Taste of Italy Mini Docu