Nieuwegein & IJsselstein

Stichting Maatschappelijk Parkhout organiseert activiteiten voor ouderen

Bezoekers bij de stichting- Foto: Elika Shams

NIEUWEGEIN- Wekelijks organiseert stichting Maatschappelijk Parkhout in Nieuwegein activiteiten voor de ouderen in Nieuwegein, voor leeftijden 55+ en 75+.

Luister hieronder naar het interview met secretaris Gerard van Vliet van de stichting en bezoeker Ton Groot over zijn ervaring.

Elika Shams

Elika Shams (2006), woont in Krimpen aan den IJssel en is na vorig jaar de havo te hebben afgerond sinds kort student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Elika houdt zich graag bezig met politieke en maatschappelijke aspecten van het nieuws. Ook is ze geïnteresseerd in sportnieuws. Ze is erg nieuwsgierig en probeert door te vragen in de hoop om zo veel mogelijk informatie te krijgen. Ze hoopt hiermee een impact te maken op mensen door ze de kans te geven om hun verhaal te delen. Later zou ze ook graag als verslaggever willen werken bij de televisie.