Utrecht Centrum

Alles over hooikoorts!

Bloem in Botanische Tuinen Utrecht Gemaakt door: Stella Kooijman

In deze video leggen Marco de Jong, plant-/dierverzorger/biotechnicus, Luc de Vrije en Stella Kooijman je uit wat hooikoorts is, waar het vandaan komt en ten slotte: tips en tricks! Ontzettend handig, want het hooikoortsseizoen is weer begonnen.

Stella Kooijman

Stella Kooijman (2004) is eerstejaars studente aan de Hogeschool Utrecht, school voor Journalistiek. Zij is dagelijks op zoek naar actualiteit in Amersfoort, haar 'hyperlocal'. Zij leert daarom nu de basisprincipes van journalistiek, met name het afnemen en opnemen van interviews. Kooijman is sterk gemotiveerd omdat zij de wereld om haar heen wil begrijpen en het nieuws zo begrijpelijk en toegankelijk mogelijk te brengen. De beginnende journaliste wil in de toekomst meer leren over fotografie en film, met name om portretten te vormen bestaande uit tekst en beeld.