Zeist

Voorjaarsconcert Zeister Mannenkoor in de Oosterkerk

Zeister Mannenkoor

Op 31 mei vond het voorjaarsconcert van het Zeister Mannenkoor plaats in de Oosterkerk in Zeist.  Dit was het eerste concert van de nieuwe dirigent, Gerard Legeland. Bekijk hieronder de reportage van deze avond.

Kiki Peek

Kiki Peek geboren in 2005 in Bunnik, is een student Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ze koestert een diepe passie voor muziek en is tevens enthousiast over sport. Haar brede interesse strekt zich uit tot verschillende gebieden, en ze heeft een sterke betrokkenheid bij maatschappelijke kwesties. Kiki streeft ernaar om met haar journalistieke werk te laten zien hoe de samenleving werkt. Ze wil verhalen vertellen die mensen enthousiasmeren en hen meer laten begrijpen over wat er om hen heen gebeurt.