Houten

Karen Jansen: organisatrice achter het eerste après-ski tennistoernooi in Houten

Karen Jansen, een enthousiaste eventmanager uit Houten, heeft haar creativiteit laten zien met het organiseren van het allereerste après-ski feest gekoppeld aan een tennistoernooi. In dit interview deelt ze haar motivatie, verwachtingen en de uitdagingen achter dit unieke evenement.

Karen, het lijkt erop dat je de tennisvereniging flink gaat laten feesten met dit après-ski feest. Hoe kwam je op het idee om zoiets te organiseren?

Mijn liefde voor tennis en het plezier dat ik beleef aan het organiseren van feestjes hebben mij eigenlijk geïnspireerd. Toen we vanochtend begonnen met het tennistoernooi, dacht ik bij mezelf: waarom sluiten we dit niet af met een leuk feestje? Het idee van een après-ski feest in maart leek me gewoon perfect.

Denk je dat de deelnemers van het tennistoernooi vanavond zullen blijven hangen voor het feest?

Zeker weten. We hebben niet alleen deelnemers uit Houten, maar ook uit naburige steden. Ik verwacht dat een groot deel van hen zal blijven om te genieten van het feest. Daarnaast hebben we ook kaartjes verkocht aan mensen buiten de tennisgemeenschap, dus ik ben optimistisch over de opkomst van vanavond.

Dus het feest staat open voor alle Houtenaren?

Absoluut. We hebben bewust kaartjes verkocht aan mensen die niet deelnamen aan het tennistoernooi, om een diverse groep mensen aan te trekken. Dus iedereen is welkom om langs te komen en mee te feesten.

Hoe zit het met de organisatie van zo’n evenement?

De organisatie was een uitdaging, maar ook erg leuk. We hebben veel aandacht besteed aan details zoals de aankleding en de selectie van eten en drinken. We wilden ervoor zorgen dat onze gasten echt de après-ski sfeer zouden ervaren.

Hoe hebben jullie het feest gepromoot, waar bijvoorbeeld?

We hebben gebruik gemaakt van verschillende kanalen om het feest te promoten. Zo hebben we ons ledenbestand van de tennisclub gebruikt en hebben we actief geadverteerd op sociale media. We wilden ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen op de hoogte waren van het feest.

Is dit de eerste keer dat je zo’n themafeest organiseert?

Ja, dit is de eerste keer dat we een après-ski feest organiseren. We zijn erg benieuwd naar de reacties van de gasten en hopen natuurlijk dat het een succes wordt. Als het goed ontvangen wordt, sluiten we niet uit dat we in de toekomst meer van dit soort themafeesten zullen organiseren.

Heb je zelf nog iets dat je kwijt wilt over het après-ski feest?

Ik wil graag alle mensen bedanken die hebben bijgedragen aan de organisatie van dit feest. Zonder hun inzet en steun zou dit niet mogelijk zijn geweest. En natuurlijk wil ik alle Houtenaren uitnodigen om in de toekomst langs te komen en samen met ons te genieten van een gezellige avond vol plezier en vermaak.

Bekijk hieronder de videoreportage van Jesse Bon: