Utrecht Centrum

Hadewych ensemble over Internationale Vrouwendag

Het koor Hadewych ensemble.

UTRECHT CENTRUM – Een Babbel met Sophie Dinglingen van Hadewych op Internationale Vrouwendag

Op Internationale Vrouwendag traden Hadewych voor het eerst op voor groot publiek. Journaliste Danique van der Wal sprak hierover met Sophie Dinglingen, een van de initiatiefnemers van Hadewych ensemble. De journaliste vroeg haar wat die dag voor het koor betekent. Wil je weten wat Sophie te zeggen heeft over het optreden op Internationale Vrouwendag? Luister het interview hier!

Danique van der Wal

Danique van der Wal (2005) is beginnend journalist en studeert aan de School voor Journalistiek in Utrecht. Danique houdt zich bezig met het nieuws en de activiteiten in en rondom Utrecht centrum. ze is geïnteresseerd in de verhalen van de mensen die zij interviewt en vindt het dan ook leuk om reportages te maken. Kritische vragen stellen is voor haar natuurlijk ook geen enkel probleem. Ook werkt Danique mee aan het derde seizoen van Achter De Geraniums, dit is te vinden op YouTube. Haar interesse ligt niet specifiek bij 1 thema in de journalistiek en wil zich daarom focussen op verschillende onderwerpen in Utrecht centrum en dit op een goede manier verslagen. Danique wil een positieve impact maken en is vastberaden een goede carrière hieruit voort te zetten.