Utrecht Oost

Sociale veiligheid bij studentenverenigingen in Utrecht-Oost

Bekijk hier de explainer-video van Wies Broere en Annemijn de Leeuw!

Annemijn de Leeuw

Mijn naam is Annemijn de Leeuw (2004) en ik kom uit Tilburg, maar woon in Utrecht. Ik ben student aan De Hoge School Utrecht voor Journalistiek en heb hiervoor de havo afgerond op het Odulphuslyceum in Tilburg. Al mijn hele leven hoor ik van anderen dat ik nieuwsgierig ben en veel vragen stel, dus onder andere daarom leek de studie die ik nu doe de perfecte match. Ook heb ik altijd in de schoolkrantredactie gezeten van mijn middelbare school, wat mij ook erg goed is bevallen en waar ik veel van heb geleerd. Het leukste aan Journalistiek vind ik het in contact komen met mensen waar je anders niet zo snel in contact mee zou komen en om dan naar de verhalen te luisteren die zij te vertellen hebben. Wat ik uiteindelijk voor werk zou willen gaan doen zou ik nog niet weten. Ik weet wel dat ik iets wil doen waar ik goed in ben en wat ik leuk vind om te doen. Dat hoop ik deze studie dan ook te ontdekken.