Utrecht West

Schoolvoetbaltoernooi bij voetbalclub PVC

Foto gemaakt door Minke van Hoef

3 April was eindelijk weer het schoolvoetbaltoernooi bij voetbalclub PVC. In deze audioreportage spreken we met Soufiane Imoussaten over het belang van sporten bij jongeren. Soufiane is een medewerker bij Sport Utrecht, die opkomen voor de belangen van kinderen bij sporten. Het is heel belangrijk dat jongeren sporten voor hun gezondheid, maar hoe belangrijk is het nou echt?

Minke van Hoef

Hallo, Mijn naam is Minke van Hoef. Ik ben eerstejaars student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Al sinds ik mij kan herinneren heb ik ervan gedroomd om de mooiste artikels en interviews te maken. Ook wist ik al vrij snel dat het mij geweldig lijkt om te gaan werken in de sport branche. Verslag doen over een voetbalwedstrijd of een artikel schrijven over een opkomend talent is helemaal mijn ding. Ook TV en radio lijkt me super leuk om meer ervaring in op te doen. Als er iets interessant gebeurd in de stad, wil ik daar dan ook het snelste bij zijn om een mooi verhaal te maken zodat iedereen weet wat er gaande is. Mensen kunnen altijd naar me toekomen met nieuws, en dan zal ik alles er aan doen om er iets moois van te maken.