Utrecht Zuid

Audio Lina Rasoul Vrijwilligers

In het onderstaande bericht hoort u Lina Rasoul praten over het vrijwilligers tekort.

Jet Wenting

Jet Wenting (2006) is studente aan de School van Journalistiek in Utrecht. Ze groeide op in Doetinchem en wilt altijd al iets met reizen doen, of dit nou als correspondent is of als reisjournalist dat weet ze nog niet wat ze wel weet is dat ze de wereld wil ontdekken. Ook heeft ze een nieuwe passie voor misdaad ontdekt waar ze graag naar podcast luistert of documentaires over kijkt. Documentaires maken is ook iets wat haar leuk lijkt en hoopt daar meer over te leren. Ze vindt van alles leuk en houdt daarom haar ogen open voor andere dingen. Maar voor nu moet ze nog haar nieuwsberichten maken in Utrecht-zuid voor svjmedia voordat ze ooit naar het buitenland mag.