Best Life Church koopt nieuwe muziekcentrum Azotod in de Meerndijk.

Het pand waar St. Azotd al jaren haar muziekpodium heeft in de Meern is gekocht door de Best life church. Het gebouw was 3 oktober officieel overhandigd aan de Best Life Church. Het doel hiervan is dat zij een eigentijdse kerk voor iedereen in stadsdeel Leidsche Rijn willen zijn.

Super Zondag.

De voorganger van de kerk Stephan van der boom liet eerder in een interview weten in het artikel van Regio Leidsche Rijn, dat zij heel erg blij zijn met het aankopen van het gebouw, en ook heel erg dankbaar zijn voor de samenwerking die ze hebben met stichting Azotd. De stichting heeft al een aantal jaren mooi werk in de buurt gedaan en voor veel mensen is het gebouw altijd een fijne plek geweest om samen te komen en te genieten van muziek. En nu wordt het ook een plek waar mensen een ontmoeting met God kunnen hebben en naar mooie muziek kunnen luisteren. Best Life Church viert daarom ook op zondag 26 november hun 3-jarig bestaan en hebben daarvoor speciaal twee diensten, en zij nodigen iedereen uit de buurt om dit te komen vieren.