Panelleden bij Op Bezoek Om De Hoek

In Op Bezoek om de Hoek worden onbekende activiteiten uit Nederland op de kaart gezet. In deze uitzending was er ook een panel. De panelleden bestaande uit: Koen Vos, Pepijn Verschoor en Pam Groenewoud. Zij mogen hun mening delen over de onderwerpen die voorbij komen. De onderwerpen die voorbij omen zijn onder andere een citytour door Bronkhorst, vuurspuwen en nog veel meer.

Bekijk hieronder wat de panelleden van de onderwerpen vinden.

Lotte van den Booren

Ik ben Lotte van den Booren (22), en studeer journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Hiervoor heb ik mijn mbo-opleiding media&redactie afgerond, en werk ik bij lokale radio/tv omroep (omroep Heemskerk). Hier ben ik bij verschillende programma's sidekick. En een format voor een eigen programma staat nog in de stijgers. Verder ben ik hier ook bezig met een mini serie. Mijn ambities liggen bij het presenteren, maar alles binnen de schrijvende journalistiek trekt mij ook erg aan.