Utrecht West

Staande ovatie in de Dominicuskerk

Popkoor Zuilen op het podium. Foto: Maxime Engelen

Oog in Al – Vier koren treden op in de Dominicuskerk in Oog in Al. Maxime spreek met Anja van Leusden, zij zit onder andere in de raad van Het Huis van Dominicus. Daarbij heeft zij het kerstconcert georganiseerd en ze vertelt hoe ze dat heeft aangepakt.

Audio: Maxime Engelen

Maxime Engelen

Overweeg ik mijn toekomstige weg richting gedrukte media, zoals kranten en tijdschriften, of hoor je mij over een paar jaar dagelijks op de radio? De tijd zal het uitwijzen. Ik ben Maxime, 19 jaar oud, en woon in het gezellige Bodegraven in Zuid-Holland. Voor mij als toekomstige journalist is nieuwsgierigheid en een tikje ondeugend zijn belangrijk. Ik ben vooral geïnteresseerd in ongelijkheid tussen landen en ik ben dol op schrijven en verhalen vertellen. Ik kijk ernaar uit om veel te leren en diverse interessante ervaringen op te doen, zodat ik straks op verschillende gebieden goed toegerust ben.