Talkshow 28-03

De eerste talkshow van OnAir zit erop! Hierin wordt onder andere gepraat over het 200 jarige bestaan KNRM, bespreken wij met Brent Schoemaker en Petra Dolleman over de onveilige sfeer voor kinderen op de Nederlandse filmset, ASML en de voorbereiding van Nederlandse elftaf op het aankomende EK.

In de studio onder andere te gast; Friedemann Polzin, Jeroen van Barneveld en Erik Snel, veel kijk plezier:

Auke Kooreman

Mijn naam is Auke Kooreman, 21 jaar oud en geboren en getogen in het bescheiden Mijdrecht, maar bescheiden teksten zal je hier niet vinden. Buiten de lijnen tekenen, met mijn creativiteit nieuwe ideeën bedenken daar haal ik mijn voldoening uit. Mijn stem laten horen dat is wat ik wil doen. De mensen kennis laten maken met mode en voetbal dat is mijn stem en zal mijn stem woorden.