Stichtse Vecht

‘Eerste competitiewedstrijden in Stichtse Vecht’

‘Eerste competitiewedstrijden in Stichtse Vecht’Score 0 %Score 0 %

Foto: Unsplash

Afgelopen zaterdag was het zover: de eerste competitiewedstrijden in Stichtse Vecht. Na de drie bekerwedstrijden zijn alle ploegen goed voorbereid voor het nieuwe seizoen. Een nieuw seizoen waarbij alle ploegen zich van hun beste kant proberen te laten zien.

Maarssen
V.V. Maarssen ging dit weekend op bezoek bij FC De Bilt. De ploeg van Kirtan Boedhoe hadden een goede voorbereiding want zijn ploeg ging door in de beker. Ook tegen FC De Bilt was VV Maarssen te sterk, eindstand 1-2.

Veel doelpunten op Sportpark Fazantenkamp, OSM wint met maar liefst 6-0 van Hercules. Hiermee bezet het elftal de eerste positie op de ranglijst.

“We willen met DWSM de top drie aanvallen dit seizoen’’, aldus een ambitieuze Marco Miltenburg. Er zal nog wat aan gesleuteld moet worden want, na de drie beker nederlagen, verliest DWSM opnieuw. Afgelopen zaterdag speelde het team uit Maarssen tegen Zuidoost United, eindstand 3-1.

Breukelen
FC Breukelen begon goed aan de voorbereiding. Alleen niet aan de competitie, afgelopen weekend verloren ze tegen Lunteren (2-1).

Tienhoven
Een minder weekend voor VIOD. De equipe van Rudi Vonk verlies met ruime cijfers van Zwaluwen Utrecht (1-4)

Nieuwer-Ter-Aa
Benschop was de eerste tegenstander van NiTA afgelopen zaterdag. Beide ploegen verdeelde de punten, eindstand 1-1.

Kockengen
VV Kockengen ging dit weekend op bezoek bij SVM. Helaas gingen zij ook met lege handen naar huis, SVM won nipt met 2-1.

Zaalvoetbal uitslagen.
Maarssen
FC Haddekik vs de Rooie Lijn 2-3
Al-Andalus vs FC Kosterman 2-2

Breukelen
Zwaluwen Utrecht’11 5 vs BZVV 1-4

'Eerste competitiewedstrijd in Stichtse Vecht'

0 %

'Eerste competitiewedstrijd in Stichtse Vecht' Afgelopen zaterdag was het zover: de eerste competitiewedstrijden in Stichtse Vecht.

'Eerste competitiewedstrijd in Stichtse Vecht'
0 %

Tom van Wamel

Vertellen en schrijven over sport, dat is vrijwel alles wat ik doe. Ik ben Tom van Wamel (20) en ik woon in Veenendaal. Momenteel studeer ik journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb ook een voorgaande opleiding gedaan: mbo mediaredactie op het ROC Midden Nederland. Afgelopen drie jaar heb ik ook twee stages gelopen in de sportjournalistiek. De eerste stage was bij Eyecons B.V. en de twee stage was bij SBV Vitesse Arnhem. Daarnaast maak ik content voor de zaalvoetbalvereniging ZVC Veenendaal, dat nu uitkomt op het hoogste niveau van Nederland. Ik schrijf het liefst verslagen over sport. Dit kunnen interviews, verslagen en commentaar geven op wedstrijden zijn. Benieuwd of ik iets voor u kan betekenen? Bel of mail me!