Utrecht Oost

Positieve reflectie van Theatersportgroepparnassos na mislukte NSK titelverdediging

Foto: Felipe Ferrier van TSGP leden tijdens voorbereiding voor de show

Op 3,4 en 5 november waren de Nationale Studentenkampioenschappen(NSK) voor theatersport in het Parnassos cultuurcentrum. Theatersportgroep Parnassos oftewel de TSGP hadden vorig jaar de titel gewonnen, hierdoor mochten zij de kampioenschappen dit jaar organiseren. Dit jaar is de TSGP met een ander team de kampioenschappen ingegaan en het is hun niet gelukt om de titel te verdedigen.

Op 8 december was de eerste show van de TSGP na het verlies op de NSK theatersport. Het moraal was nog steeds hoog ookal was het een maand geleden niet gelukt om te winnen. Twee leden van de groep Gerben en Bente hebben in het interview de positieve aspecten van de kampioenschappen beschreven en wat kritiek meegenomen voor de show van 8 december.

Felipe Ferrier

Hoi, mijn naam is Luis-Felipe(19), student op de hogeschool voor journalistiek in Utrecht. Ik ben geboren in Den Haag, maar opgevoed in Suriname. De talen die ik vloeiend spreek en schrijf zijn Nederlands en Engels. Verder kan ik ook wat spaans praten via de Spaanse roots die ik van mijn moeder heb. Ik studeer journalistiek omdat ik altijd wel nieuwsgierig ben geweest en vaak ook onderzoek doe uit mezelf over zaken die ik interessant vind. Zo weet ik vrij veel over sport, zowel sport in de verleden tijd als tegenwoordig tijd. Mijn kennis is meer internationaal dan van Nederland zelf, omdat ik natuurlijk niet in Nederland ben opgevoed.